Chico Bean, Karlous Miller & DC Young Fly Tear Down The Breakfast Club
49:58
1,800,512
Breakfast Club Power 105.1 FM
Reddit
Subscribe NOW to The Breakfast Club: ihe.art/xZ4vAcA
Get MORE of The Breakfast Club:
► WATCH MORE: it-my.com/uservideos-breakfastclubpowerfm
► LISTEN LIVE: TheBreakfastClub.iheart.com/
► CATCH UP on What You Missed: ihe.art/Dx2xSGN
► FOLLOW The Breakfast Club on Instagram: instagram.com/BreakfastClubAM/
► FOLLOW The Breakfast Club Twitter: twitter.com/BreakfastClubAM
► LIKE The Breakfast Club on Facebook: facebook.com/BreakfastClubAM/

Get more Power 105:
► Listen LIVE: power1051fm.com/
► Facebook: facebook.com/Power1051NY/
► Twitter: twitter.com/power1051/
► Instagram: instagram.com/power1051/

The Breakfast Club features celebrity interviews, Charlamagne tha God’s Donkey of the Day, Angela Yee’s Rumor Reports, DJ Envy’s mixes and so much more! Every guest visiting the world’s most dangerous morning show is grilled with their signature blend of honesty and humor. The results are the best interviews to be found on radio.
#BreakfastClub
#85SouthShow

Commenti
  • Luyanda Nika
    Luyanda Nika

    Charlemagne's laugh kills😂😂😂

  • Brí Akílah
    Brí Akílah

    When Karlous said "1200 a month?? I got that" well damn suga daddy, u taking applications? 👀😂😂

  • igfromthe323
    igfromthe323

    I like when they see a girl with big breast and be like "we got titties in the building" lol

  • Max Toyota
    Max Toyota

    Its the migos of comedy🤘👌

  • Martina Watson
    Martina Watson

    I love how Chico just sits there ready to deny or confirm whatever is being said. lol

  • Eric Escobar
    Eric Escobar

    32:20 is the meme on Twitter

  • King Jordan movies
    King Jordan movies

    Hey I do improv comedy skit if y’all can take look I appreciate it thank it-my.com/watchvideo/video-IA5Fwx0NVHk.html

  • Gavin Sloma
    Gavin Sloma

    this guy is such a clown...how can someone go about their like being a modern-day fool.

  • Salih Abdul-malik
    Salih Abdul-malik

    I hope these nigguz don’t ever get to beefing with each other...u can see they genuinely rock as a unit💯💯💪🏾

  • Best Tv
    Best Tv

    😂😂😂😂

  • Alexis Sanchez
    Alexis Sanchez

    7:30

  • Dasha R
    Dasha R

    "Nah ha weave Hawaiian" 😆

  • Shante'
    Shante'

    Charlamagne gay on the low he too fuckn curious about that community

  • Shante'
    Shante'

    Omg DC is too fuckn funny

  • KayMattersOfficial
    KayMattersOfficial

    Charlamagne acting like Envy now "They had text 10, 15 years ago?" Wtf 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂‼

  • Shanora Dickerson
    Shanora Dickerson

    what happened between karlous and nick cannon?

  • SupremeDreamss
    SupremeDreamss

    Karlous smile like a bad ass kid and I absolutely love it lol

  • Paul Williams
    Paul Williams

    Nokia with the snake damn that's old school !!!

  • Cinthya Baby
    Cinthya Baby

    I love how different they are but how they come together straight fire 🔥😘

  • FJ Nemo
    FJ Nemo

    Pussy is more valuable than dick coz men gave it more value. Niggaz is too desperate, reduce demand and value will go down. In the word of Bill Burr, women are overrated (by us men)

  • Brandan Ray
    Brandan Ray

    Charlamane... laugh too hard

  • RaSean Pittman
    RaSean Pittman

    This how many times Charlemagne has laugh during the interview 😂😂 👇🏾

  • Daquan Murden
    Daquan Murden

    check out baby benge it-my.com/watchvideo/video-F9PWV5DIWXc.html 💪🏾💪🏾 🔥🔥🔥

  • Weldaholics
    Weldaholics

    Bruh every time Chico bean talk this man sound intellectual and work asf 😂

  • Wayne Terry Jr
    Wayne Terry Jr

    Horrible idea Charlemagne

  • Coco Vines
    Coco Vines

    D.C. Young Fly's personality re minds me of Chris Tucker 😂😂😂

  • STATIC DUMMYZ
    STATIC DUMMYZ

    Nigga when I just seen Angela yee face for the first time ever I was shook to find out she not 26-34 years of age

  • Bosslady Baby
    Bosslady Baby

    Chico Bean is So Well Spoken!! They tried to discredit everything he said even tho he had perfect answers for everything.

  • Branden Smith
    Branden Smith

    24:10 to 24:23 had me rolling 😂😂😂😂😂

  • YoTeddyBaby LittyGang
    YoTeddyBaby LittyGang

    Love the 85 south show ❤

  • Bre Nospmoht
    Bre Nospmoht

    I never see Souja Boy and DC in the same room at the same time.... But for real, y'all need them both on the show at the same time. Same energy.

  • Maya Rego
    Maya Rego

    Chico can’t stand CTG or Angela 😂

  • Abraham Ramirez
    Abraham Ramirez

    Charlemagnes laugh got me dead 💀

  • Extraspectacular92
    Extraspectacular92

    Love these niggas.... but Angela and her dumb ass random questions... STAHP

  • Crash BandiCoot
    Crash BandiCoot

    When your stepdaddy start getting loud with ya momma😭 32:19 This the meme image going around

  • Mrsofficer04101992
    Mrsofficer04101992

    So nobody else got annoyed byDC snortin his nose?🤮🙄

  • octavius ware
    octavius ware

    1 time to webbie 😂😂

  • Mil The Real Baddie
    Mil The Real Baddie

    Yee questions be off topic 🤦🏽‍♀️ ruining jokes and shit😂😂

  • Kevin Cortez
    Kevin Cortez

    DC Over Hear Eating Buggers for Breakfast - Shit Is Mad Annoying Like Just Blow Your Damn Nose Homie! 🤦🏻‍♂️ lol

  • Trey Wilson
    Trey Wilson

    I don’t definitely heard yal say yal the new kings of comedy

  • Raell G
    Raell G

    m.it-my.com/watchvideo/video-EcMxh1I96a4.html

  • Dlotv615
    Dlotv615

    They was on yee ass 😂😂

  • Watkins VG
    Watkins VG

    it-my.com/watchvideo/video-LtipaxwXtqc.html

  • k M
    k M

    Apollo was cruel they booooo kids back in the day....

  • William HD Streamer
    William HD Streamer

    Chico look like my gta Franklin character

  • Teauna Bolden
    Teauna Bolden

    Chico Beans is the Takeoff of 85 south

  • tissetatten
    tissetatten

    These men must suck in bed if a vibrator makes them insecure. And the are to egotistical and narrow minded to use a vibrator or any other toy on there women. The need to go to school and learn what brings women pleasure. Selfish guys

  • KeLanna Spiller
    KeLanna Spiller

    I hate hearing immature men talk about sex. Just because a woman wants the vibrator doesn’t mean she doesn’t want the D. 🤦🏾‍♀️ Niggas stay worried about their ego instead of pleasing their woman. 😒

  • rosie charles
    rosie charles

    Yee couldn’t come up with better questions ?? Wth

  • Autrell Williams
    Autrell Williams

    C'mon "LUHNOD" bruh you gotta chill

  • Dbonation
    Dbonation

    DC: “You know how many PASTORS OUTHERE FUCKING & SAVING LIFES”!!!☠️💀🤣😂

  • Chris House
    Chris House

    DC: “What church he go to??” Karlous: “I don’t know but soon as I find out, imma donate some money up there” 😂😂😂

  • ParrisOTurner
    ParrisOTurner

    Mashed potatoes

  • grownazzwoman
    grownazzwoman

    DC clearing that mucus is gross

  • Aye Dot
    Aye Dot

    On the low #ChicoBean Is a Gangsta

  • Charlie Parker
    Charlie Parker

    DC Young Fly starred in 2 of the absolute worst movies of 2019

  • R Smth
    R Smth

    Who the fkk keeps sucking all that snot? Ughhhhhhhh

  • lakesha williams
    lakesha williams

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • RubyBanks
    RubyBanks

    FOLLOW (DAH BROOKLYN) on youtube FIRE MUSIC!!!!!!!

  • Dino Ball
    Dino Ball

    These some real niggas who still have thier souls

  • Deidre Sharrier
    Deidre Sharrier

    A me alone see Taurus Riley pan the calendar 👀

  • Mckinley Dotson
    Mckinley Dotson

    They always cutting my Nigga Chico off 💀

  • Shawn Simmons
    Shawn Simmons

    “STOPPPP LENARD” *Chico vc😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂

  • Timothy Turner
    Timothy Turner

    “Who knew you had money like that? You dun gave away all ya book money” - Los

  • keshon marshall
    keshon marshall

    Bean only laugh at respectable jokes 🤣

  • keshon marshall
    keshon marshall

    The migos of comedy lol

  • Kahliem Alexander El Bey
    Kahliem Alexander El Bey

    Sum'em really wrong with DC youngfly 😏😲 he's a mimic

  • Ashley Burks Travel & Tech
    Ashley Burks Travel & Tech

    "I heard vibrators give you diabetes" lmao 😂

  • Chalestina Wallace
    Chalestina Wallace

    Chico looking at Carlos like chill out you talking real cocky

  • Lil Vince
    Lil Vince

    Does Angela Yee ever laugh?😂😂😂😂

Prossimi video