Milo & Hazel - BEG (Official Music Video)
3:34
2,827,264
Milo & Hazel
Reddit
DON'T FORGET TO STREAM OUR INTRO SONG HERE: smarturl.it/StreamBEG
ADD US ON
OUR INSTAGRAM ➡️ instagram.com/Milo_Hazel
MILO'S INSTAGRAM ➡️ instagram.com/Miloxor
HAZEL'S INSTAGRAM ➡️ instagram.com/HazelGalX
-
MILO'S SNAPCHAT ➡️ @AyoTheKing
HAZEL'S SNAPCHAT ➡️ @HazelZquad
Business Contact➡️:
Milonhazel0614@gmail.com
Let's get this Video to 20,000 LIKES!
PRESS THE NOTIFICTION BELL!!🔔
THANKS FOR WATCHING & DON'T FORGET PLEASE SUBSCRIBE!!!

Commenti
  • Milo & Hazel
    Milo & Hazel

    STREAM EVERYWHERE > smarturl.it/streambeg

    • Mirembe Esther
      Mirembe Esther

      It's alovely song, amazing voices, nice video OMG i can't even get tired of it💞💞💞💞💞

    • Lisa Johnson Bowens
      Lisa Johnson Bowens

      This was Beautiful🔥💞🔥💞🔥💞🔥💞🔥💞🔥💞🔥💞💯💯💯

    • Tashana Ferguson
      Tashana Ferguson

      Burn them your love let haters hate

    • Bigsexyred1985
      Bigsexyred1985

      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    • Sorry Ankles
      Sorry Ankles

      Milo & Hazel do a iPhone 11 giveaway

  • Raeven’s World
    Raeven’s World

    I would actually listen to her music she need to make some

  • Caution Voke
    Caution Voke

    I love you guys

  • Morena Hernandez
    Morena Hernandez

    Y’all the cutest couple 👌🧡

  • Morena Hernandez
    Morena Hernandez

    Love it!! can’t get stop listening to it 💕💕

  • k.ctheking king 1200
    k.ctheking king 1200

    Whats that beat called bros

  • k.ctheking king 1200
    k.ctheking king 1200

    Check me out to bro

  • k.ctheking king 1200
    k.ctheking king 1200

    Shit hard bros

  • Teshyerra Hayes
    Teshyerra Hayes

    Wait pause she sings

  • 00CIANNA 00SUTTON
    00CIANNA 00SUTTON

    Damn hazel yall voice is everything ilysm❤❤❤❤

  • Alejandro Barrett
    Alejandro Barrett

    Is the camera man seeing hazel naked right now

  • 345 KINGM
    345 KINGM

    🤟🏽🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Mohammed Daramy
    Mohammed Daramy

    I can sing better u knobhead

  • Favour Ikeji
    Favour Ikeji

    wow...cant gat enough of this song\

  • verona russell
    verona russell

    if u want them amo beg

  • Suzanne Jackson
    Suzanne Jackson

    Woe

  • ARIANNA VASQUEZ
    ARIANNA VASQUEZ

    not to be rude but we all know that , that was not hazels voice

  • Isabella Renae
    Isabella Renae

    2:56 the beginning of their intro

  • Codey Williams
    Codey Williams

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Britney Latouche
    Britney Latouche

    Who the hell would thumbs down on this🙄...I love y’all soo much❤️

  • Tanya Sanchez
    Tanya Sanchez

    Hazel lowkey sounds like Jhene Aiko 💖😍

  • Cuttie Diva
    Cuttie Diva

    Love milo

  • احمد الدوسري
    احمد الدوسري

    كلبين وسخ

  • salima sidi bacar
    salima sidi bacar

    ces magnifique super j'ai beaucoup aimée et j'aime encore.

  • phase Maracus
    phase Maracus

    yk them corona vibes

  • Marisol Ricooo
    Marisol Ricooo

    This song so fyeee😩🥰🤍y’all foreal foreal my favorite couple of all time

  • angelique jasmine
    angelique jasmine

    2:06 🥺🥺 yes bby. her voice is literally so cute

  • Daniel McGilway
    Daniel McGilway

    Has to be one of the best songs out there today

  • Ridwan Mustapha
    Ridwan Mustapha

    ❣️❣️❣️❣️❣️

  • Aylin Esparza
    Aylin Esparza

    Milo you ghetto

  • Aylin Esparza
    Aylin Esparza

    This music trash 🤮

  • Jojo Unwanted
    Jojo Unwanted

    Dis my favorite song

  • Jaylynn Padilla
    Jaylynn Padilla

    I want that type relationship 🥺🤦🏽‍♀️

  • Esther Iheme
    Esther Iheme

    Hazel voice

  • RED LION
    RED LION

    🔥

  • anishka alexander
    anishka alexander

    I'm sooo glad for hazel 😁😁😂😂

  • Asantewaa Ntim
    Asantewaa Ntim

    Prefect couples

  • Quadir monroe
    Quadir monroe

    Omg when people told me abt the video I wasn’t expecting hazel to sing! amazing 🧡🧡🧡❤️❤️❤️

  • Taniya’s Wonderful World
    Taniya’s Wonderful World

    Me: dang milo can sing!! Me when hazel starts singing: ( screaming) OMG!! Yassss Queen!!!

  • Skyler Dorr
    Skyler Dorr

    😍😍😍

  • 〰alt the queen〰
    〰alt the queen〰

    I like.the song but. Not those glasses

  • Shahaan Dramat
    Shahaan Dramat

    Yo no cap they have the most amazing voices I love this song so much

  • uri bangtan
    uri bangtan

    You have such a beautiful voice....

  • ariee perez
    ariee perez

    I'm so obsessed with this song, I had to listen to this song over 100 times. But we need more songs from y'all two. And hazel voice is:😍😇. It's shocking that we didn't know that she can sing.

  • Naye. Kk
    Naye. Kk

    Hazel and milk did there thing🤞🏾💍 love yall❤️🔐🤞🏾💍

  • Kgothatso Mathole
    Kgothatso Mathole

    Good music

  • Karen Marezz
    Karen Marezz

    I have been missing out 😍😍😍🤗🤗🤗🤗💯💯💯

  • la reine de cheikhou diop
    la reine de cheikhou diop

  • Roblox with Erin
    Roblox with Erin

    This music video was a hit and it still is

  • Princess SAFA
    Princess SAFA

    Hazelvoice is too die for love u both❤️🤗👅

  • ocean street
    ocean street

    Damn she's so gorgeous, they are so cute, shes good singer, I love all there

  • carol Angelina
    carol Angelina

    Omg i didnt know she could sing.

  • Joshua Perez
    Joshua Perez

    Is it on Spotify

  • The0fficial._.Yarveh love
    The0fficial._.Yarveh love

    Beg for what I'm confused

  • จีรพร อุปทันศรี
    จีรพร อุปทันศรี

    Thailand​🇹🇭

  • Elizabeth Orengo
    Elizabeth Orengo

    In love with this couples ❤️

  • ツMsGlR E E
    ツMsGlR E E

    beg beg beg

  • kemá musa
    kemá musa

    literally only youtube couple that can sing

  • Martasia Garciaaa
    Martasia Garciaaa

    Holduppp okayyy hazelll ‼️‼️

  • Reneilwe Bontle
    Reneilwe Bontle

    I didn't know Hazel could sing🔥😍😍

  • Koby Rayners
    Koby Rayners

    Danki wuh 😍 yall are to cute

  • babajakes77 Mqulo
    babajakes77 Mqulo

    I had no idea that hazel could sing

  • Ursula Monrose
    Ursula Monrose

    In love with the song 😂 😂 😂 😍😍😍

  • Oscar Solis
    Oscar Solis

    Better than sheesh from prince fam 🤞🏽😂

  • Lianna Sooklal
    Lianna Sooklal

    I love u guys 😘❤️♥️💯💋

  • Ibrahima bah
    Ibrahima bah

    Kul ❤️👫👑

  • Sweet Boss
    Sweet Boss

    So is nobody gonna talk about how Hazel looked exactly like Becky G in the thumbnail🥺

  • It’s Ava!
    It’s Ava!

    I never saw a ad in a music vidoe

  • Demario Smith
    Demario Smith

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • brown ivy
    brown ivy

    Hazel singing 😍👑

Prossimi video