WELCOMING OUR BABY TO THE WORLD! LABOR AND DELIVERY VLOG **PART 1**
15:57
792,296
Makeupbypita
Reddit
WELCOMING OUR BABY TO THE WORLD! LABOR AND DELIVERY VLOG **PART 1**
Family Channel- bit.ly/2A2A79E
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
💎 DISCOUNT CODES 💎
*GET A FREE LIVE GLAM LIPSTICK or MORPHE BRUSH! CLICK HERE bit.ly/2Z3RZR2 Or Use Code MAKEUPBYPITA
*LILLY LASHES- 10% OFF CODE “MAKEUPBYPITA” bit.ly/2NnJEzk
*CAMERAS I USE TO FILM www.amazon.com/shop/makeupbypita
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
SIGN UP AND START MAKING MONEY! WITH AFFILIATE LINKS
www.magiclinks.com/rewards/referral/makeupbypi/
How I Save $ Online www.rakuten.com/r/MAKEUP2708?eeid=28187
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
LET’S BECOME FRIENDS!!
TikTok: Makeupbypita
Instagram: instagram.com/Makeupbypita/
Twitter: twitter.com/makeupbypita?lang=en
Snapchat: www.snapchat.com/add/lupitaed
Facebook: facebook.com/Makeupbypitaa/
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
Business inquires / PR: Makeupbypita@yahoo.com
Makeupbypita
PO Box 430
Del Valle, TX 78617
United States
DISCLAIMER: NOT Sponsored! Some links are affiliate links, Thank you for all your support!

Commenti
  • Makeupbypita
    Makeupbypita

    Part 2 is Now LIVE 💙 it-my.com/watchvideo/video-2SwBTmymuos.html

    • Khloe Nevarez
      Khloe Nevarez

      Ok for reel when i saw the tik tok video i started crying😭😭😭😭

    • Norma Ramirez
      Norma Ramirez

      When you started to cry i did too😂😢😭😭

    • Md Khairul
      Md Khairul

      @Blinkeu xgkdflfcjgxk🚗🐛⛽🚗🚙🚶🍎👈😘👻🐌🚐🚐⛽🚐💪💖🚙⛽😁🚙🚨

    • arianator
      arianator

      I’m gonna cry

    • Saris patron Saris hi
      Saris patron Saris hi

      The baby is Gonna be cute

  • Kate Garcia
    Kate Garcia

    In the outside you look happy and in the inside your happy nervous and sad

  • Julio Matinez
    Julio Matinez

    Omg

  • Aaliyah Vega
    Aaliyah Vega

    That was definitely the most painful birth I ever witnessed!

  • JO-EL Dixon
    JO-EL Dixon

    Anyone else cry 😭

  • JO-EL Dixon
    JO-EL Dixon

    First time watching I'm in tears.. Your husband is awesome omg.. I'm just going to keep watching and supporting your channel this journey is so beautiful.. Thank you momma for sharing. I'm JoeJoe ❤️

  • jay rose
    jay rose

    baby #3?

  • Thania Molina
    Thania Molina

    You got this you are strong 🥰😍🤩🤭😘🌺💌👶👶💪💪👍👍👍💚

  • Thania Molina
    Thania Molina

    🥰😍😍🤩🤩😱😍😍🥰🥰😍🤩🤩❤💚💚💛🧡💌💌💌🌺🌺🍼🍼🍼🍼🍼

  • Sophia Beltran
    Sophia Beltran

    I was crying

  • Emily Bicknell
    Emily Bicknell

    I love liam hair !!! And you have the most adorable preggers body. I cried so hard at this video. I'm a first time mama too to a beautiful baby. Boy my pregnancy wasn't as glamorous as yours was my pregnancy journey is a long story to tell. Congrats on the new bundle of joy

  • I am a legendary person And every woman knows me
    I am a legendary person And every woman knows me

    I hope they get a divorce

  • AckAck
    AckAck

    The way you talked to Liam made my heart melt, you are such a good mom. You're a kind and brave person, you were able to deal with the pain and still be the amazing person you are.

  • Andrea Ortiz
    Andrea Ortiz

    I felt so bad when she had the contractions :(

  • Andrea Ortiz
    Andrea Ortiz

    Your son is going to be the luckiest Kid to have a amazing Mother like you! Love you pita!!!!!!!!!!!!!!!!

  • sanjukta toppo
    sanjukta toppo

    who is that baby boy whom you kissed at the first???

  • Evelyn Sechere
    Evelyn Sechere

    I feel so happy about the baby I’m bout to cry right now bye 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

  • dias room
    dias room

    That looked very painful I am sorry for you 😭😭😭😢😢☹☹☹

  • lady kaykay
    lady kaykay

    Can't wait for this moment 🥰🥺awwww

  • Winnie Praxe4_44edes
    Winnie Praxe4_44edes

    Congrats

  • Nico Smit
    Nico Smit

    Your gonna be a mummy and daddy of two very likely children 😍😍

  • Chiedza Chisi
    Chiedza Chisi

    You gave birth 2 days after my mom I love you so much♡

  • Mellz Fernandez
    Mellz Fernandez

    Congrats i hope you happy to your lovely baby.god bless always be safe

  • Gungun sharma vlock Gungun sharma vlock
    Gungun sharma vlock Gungun sharma vlock

    I am a Indian and I am your baby got bless you

  • Valerie Contreras
    Valerie Contreras

    I'm getting really emotional! I'm balling my eyes out 😭😭💗💗 this is bringing back the memories when I had my two boys 💖💖💖

  • jaydon Brizendine
    jaydon Brizendine

    Yay

  • Abel Hopey Sogren
    Abel Hopey Sogren

    i am so happy for you

  • Ranju Khadka
    Ranju Khadka

    Who is shocked looking forward to her hit like for her

  • Clarisse Quilatan
    Clarisse Quilatan

    Still rating huh

  • Akhi Akter
    Akhi Akter

    you are marry

  • Jordyn Powell
    Jordyn Powell

    Congrats

  • mark Marter
    mark Marter

    I'm so happy for you 😭😭😭😭😭😭😪

  • Hailey
    Hailey

    Ik this was 2 months ago but this is one of the videos I didn’t get to watch yet so but oh my goddd 🥺 it’s so cute this makes me want to cry you should do a newborn routine plz pita he’s sooo cute 🥺😍😍🥰😘

  • Oona
    Oona

    Whos cutting onions?

  • Elva Delgado
    Elva Delgado

    You are so strong 😔

  • Khumo Masire
    Khumo Masire

    She is so brave 🤧

  • Colleen Deannuntis
    Colleen Deannuntis

    Omg I love you pita you can do your mama finds raise no bitchhh

  • uno I like biggy
    uno I like biggy

    what she started crying the mom I got a little bit emotionless 😭😂😂😂

  • monique ayala
    monique ayala

    I was more scared to have an epidural with both of my pregnancies.

  • abdul azeez
    abdul azeez

    me yay

  • Keteriin !
    Keteriin !

    i really don’t know why but im crying tho i know that it went well cuz its already july and IM F CRYING

  • Kurt Isidro
    Kurt Isidro

    I like when she put it on a scale of what she felt in the scale of 1 to 10

  • Muskaan 27
    Muskaan 27

    am soo happy for u luv u soooo muchh

  • Kroper IOS.
    Kroper IOS.

    wait how many kids do u have?

  • Madeline Glasser
    Madeline Glasser

    She should be laying down but good joob!!

  • Maria Quintannar
    Maria Quintannar

    Me while watching this “you can do this pita”🥺

  • jazzy's world
    jazzy's world

    AHHHHHH OMG

  • Baby_ Devil
    Baby_ Devil

    Omg congrats 🎉🥺😊😊💕💕😭🥺I’m crying I’m so happy for u congrats

  • Alexxa P
    Alexxa P

    Congrats you have 2 kids stay safe you are so sweet love your vids you are such a brave mom I’m so exited for you

  • Ti Ma
    Ti Ma

    Ommmg i'm cryiiiiing 😭😭😭

  • Mariaan Diaz
    Mariaan Diaz

    Cute

  • Mariaan Diaz
    Mariaan Diaz

    Cute

  • Pink kitty girl
    Pink kitty girl

    Why you don't want to be pregnant a new life will come in the world 🥺🥺

  • jazmin oros
    jazmin oros

    So beautiful 💕

  • Caroline Carrasco
    Caroline Carrasco

    I

  • Candi Lease
    Candi Lease

    I still (even at 35 years old and after three babies of my own) am completely blown away at how one ,I mute you can be in the worst pain of your life pain that you would only exist in nightmares and hell lol and then the next minute you feel completely fine as normal as can be!!!!! And after it all once that beautiful miracle is in your arms the pain is forgotten ;) and the fun begins

  • Sunidhi Sawant_37
    Sunidhi Sawant_37

    Am I the only one who has recently subscribed to pita's channel and didn't know that it wasn't her first baby!! I hope I'm not the only one.

  • Lcvely Mia
    Lcvely Mia

    Ahhhhh it makes wanna cry 🥺😭😭😭

  • Angelo pereira
    Angelo pereira

    We pray to god u have a healthy baby

  • Genevieve Tull
    Genevieve Tull

    june 4 is my brithday

  • Aria
    Aria

    Me: makeup deterioration when I sweat Lupita (Pita): Does makeup when She is in Labor.

  • Skylah_Claire
    Skylah_Claire

    5 secs in I already wanted to cry 😭

  • Karina Madhoo
    Karina Madhoo

    Good morning 🌞

  • Brianna
    Brianna

    pregnancy is so beautiful

  • Liz's Lifee
    Liz's Lifee

    I can’t wait to be a mommy...

  • Samantha Rodriguez-Lopez
    Samantha Rodriguez-Lopez

    I admire how strong you are !! ❤️

  • nekopii
    nekopii

    Liam is such a precious bean, he'll be such a great big brother Jason was such a sweetheart too. An awesome baby daddy :) Pita has such great men in her life. 💕

  • Hyna Gomez
    Hyna Gomez

    Ok now for the people who comment that "pita is like been pregnant forever" you should stop now cuz the little prince comes and you shouldn't say that cuz if your pregnant you have to wait for months.

  • Theresa Lux
    Theresa Lux

    Congratulations I've been waiting for this ♥️♥️♥️

  • Karen Monterroso
    Karen Monterroso

    This makes me soooo emotional, we been trying for a second baby & I been taking test back to back & they all came back negative or the test are messed up 🥺 I’m waiting when the time comes, I stopped taking the test. Congrats on the baby boy again Pita, bendiciones mami love you 😍😍

Prossimi video